Tuesday 13 December 2011

yuheww~~~~

hye bloggers !
la nie pukoi 11.50 pm dah, aku sedang menaip entri untuk blog aku dan 
untuk pembaca blog aku..heheheww~
malam nie aku gila siket ! hua3 !

ok nak story siket sal hari nie,
{tigabelas/duabelas/sebelas}
oke, hari aku banyak habis masa dengan blog aku yang tak seberapa nie.
aku dah coba sedaya upaya aku bagi cun. Tp nie ja yang dpat aku buat !
serabai gila kan belog aku kan ? hihik !
kalo stalker suka jusz follow aku oke ? aku akan balas jasa baik ampa semua..
sayang gila kt ampa yang sudi follow aku !


KFC

hehew!

bab laen lak aku masuk..
oke aku nk gtau td aku teringin gila nak makan KFC,
tgktgk dapat jugak aku makan.
thanks to abah belikan KFC kat k.yan ;-)

nyumy3 !!

oke bloggers tata~~
assalamualaikum~~




No comments:

Post a Comment